Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Sammanfattning!

Av Jimmie Welin - 10 december 2010 21:30

Här kommer en liten sammanfattning om förra veckan.


Veckan som sagt började bra och redan efter 1 vecka så känns det som att man har jobbat där ett tag. Man fick ansvar direkt. Handledaren skickar iväg en på olika jobb, allt är hur bra som helst. En sak bara. Man ska ju verkligen inte vara äckelmagad om man ska jobba på en biogasanläggning för fy i hela skogen vad där luktar på vissa ställen. 

Efter en ganska hård upplärningsvecka så har vi nu redan bytt några pumpar, gått "ronden" själv, ta olika prover. 


Jag vet inte mer vad jag ska skriva om denna veckan. förhoppningsvis kommer man kunna skriva mer nästa vecka. Men nu håller vi helg.


Adjös goodbye.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmie Welin - 11 januari 2011 16:25

Hej här kommer sista veckan som jag tillbringade på NSR. Måndagen började i vanlig ordning.  Efter det så skulle jag åka och kolla till kompressorstationen och kom fram. Jaha då var stängslet stängt och jag som inte hade någon nyckel. Så tillbaka...

Av Jimmie Welin - 30 december 2010 18:45


Måndag började bra. Jag var sjuk. Så det blev inget jobb förmin del. Tisdagen så gjorde jag min vanliga runda för att kolla att allt är som det ska. Och det var det :P. Efter frukosten så körde jag med lite prover på biogödslen till Öresundsve...

Av Jimmie Welin - 29 december 2010 21:38


Hej alla som vill läsa min väldigt roliga och underhållande blogg. Jag har inte hunnit skriva ett skit på senaste tiden. Det är ju så att det har varit Jul och ledigt till er som inte visste det så.  Förra veckan var en väldigt innehållsrik vecka. ...

Av Jimmie Welin - 19 december 2010 11:31

Ja som sagt jag orkar ju inte att skriva varje dag så här blir det va jag gjorde under hela torsdagen och fredagen. Torsdagen inledes i vanlig ordning  med rondering. Efter att det var klart så skulle jag och två andra byta en pump uppe vid propa...

Av Jimmie Welin - 16 december 2010 17:54


Tja hej godag.   Dagen har varit mycket back to school.   Vi åkte till Höganäs hamn och skulle ha ett avdelningsmöte. Hela gänget tog varsin bil och körde dit. När vi väl var framme så fick vi frukost, efter det så började mötet. Det handla...

Presentation

Välkommen till min Biogas-blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards