Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Onsdag har det blivit

Av Jimmie Welin - 16 december 2010 17:54

Tja hej godag.


Dagen har varit mycket back to school.


Vi åkte till Höganäs hamn och skulle ha ett avdelningsmöte.

Hela gänget tog varsin bil och körde dit. När vi väl var framme så fick vi frukost, efter det så började mötet. Det handlade mest om hur det gick för oss på biogasen och hur mycket uppehållstid vi har, Det kom fram till att vi hade varit eller dem förlåt, hade varit jätte duktiga. Dem hade en tillgänglighet på 98% vilket är mycket mycket bra.

Efter det så prata dem lite om företaget i sig, men där fattade jag inte ett skit så. Efter att alla var klara med sina framträdande så gick vi för att äta en enorm lunch.

Jag måste säga att det är den minsta portionen jag har fått sen jag käka happy meal på mcdonalds, det kunde ju inte ens mätta en snigel. Till efterätt så fick man ju lite mer iallafall så dagen var räddad.


Efter den stora middagen så gick vi ut på piren och kollade lite. När vi kom ut på piren så var där en jättehand som hälsade oss välkommna. Denna handen symboliserade när... ja nåt med danskarna att göra^^. Ja sen åkte vi hem igen.


Det var vad denna dagen hade att bjuda på. Mer kommer väl imorgon.


   Där i dem husen var vi och hade möte. Det var rätt fint faktiskt.


Vi hörs tja, hej 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmie Welin - 11 januari 2011 16:25

Hej här kommer sista veckan som jag tillbringade på NSR. Måndagen började i vanlig ordning.  Efter det så skulle jag åka och kolla till kompressorstationen och kom fram. Jaha då var stängslet stängt och jag som inte hade någon nyckel. Så tillbaka...

Av Jimmie Welin - 30 december 2010 18:45


Måndag började bra. Jag var sjuk. Så det blev inget jobb förmin del. Tisdagen så gjorde jag min vanliga runda för att kolla att allt är som det ska. Och det var det :P. Efter frukosten så körde jag med lite prover på biogödslen till Öresundsve...

Av Jimmie Welin - 29 december 2010 21:38


Hej alla som vill läsa min väldigt roliga och underhållande blogg. Jag har inte hunnit skriva ett skit på senaste tiden. Det är ju så att det har varit Jul och ledigt till er som inte visste det så.  Förra veckan var en väldigt innehållsrik vecka. ...

Av Jimmie Welin - 19 december 2010 11:31

Ja som sagt jag orkar ju inte att skriva varje dag så här blir det va jag gjorde under hela torsdagen och fredagen. Torsdagen inledes i vanlig ordning  med rondering. Efter att det var klart så skulle jag och två andra byta en pump uppe vid propa...

Av Jimmie Welin - 14 december 2010 17:15

Jaha gott folk då var det tisdag den 14/12. Dagens händelser var väldigt annorlunda emot vad det bruka. Jag började min rond som alltid och vips sen är det frukost. Efter frukosten så körde jag och Kristen ner till Öresundsverket och skulle lämna...

Presentation

Välkommen till min Biogas-blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards